LR Ürünleri

LR POWERCAMP HARİKAYDI !!!

LR Healty & Beauty firmamızın yılda 2 kez gerçekleştirdiği 2017  LR Powercamp kazananları arasında listede 4.sırada bitirerek bu yıl bende vardım 🙂 LR ile bir hayalim daha gerçek oldu bu kampa katılmayı çok istiyordum.. Şubat ve Mart aylarında yaptığımız toplam 10 yeni iş ortağı ve onların kişisel puan toplamları ile ilk 150 ye girenler hiçbir ücret ödemeden Ultra herşey dahil paketle tüm masrafları şirketimizin karşıladığı 3 günlük dolu dolu geçen bu kampa katılabiliyor.

Şimdi size geçirdiğimiz 3 günlük kamp hakkında biraz bilgi vereceğim.Şirketimiz herşeyden önce konforumuzu ve kaliteli zaman geçirmemizi istemiş.Antalya Beldibi’nde Paloma Renaissance Otelde ağırlandık gerek otelin hizmeti gerek çevrenin güzelliği hepimizi hayran bıraktı.

İlk gün kokteylimiz vardı yeni arkadaşlarımızla tanıştık kaynaştık,Cumartesi sabah önce spor yaptık sonra full eğitim,eğitim araları kahve,yemek molaları ve diğer ekip arkadaşlarımızla çapraz kollarımızla ve yöneticilerimizle sohbet ettik,çok yeni fikirler edinip değişik tecrübeler dinledik ve ömürlük dostlar edindik.Cumartesi akşamı muhteşem bir Gala yemeği bizi bekliyordu,çok şık bir yemekti çok eğlendik ve bol bol kurtlarımızı döktük 🙂

Pazar günü aktivite ve eğlence saatimizde tiyatro oyunları sahneledik.Şirketimiz bizim için birçok hediye hazırlamıştı bavulumuzda bol hediye ile döndük.En çok dikkatimi çeken hem bize eğitim veren Lider uzmanımızın hem yöneticilerimizin de söylediği şey birbirini tanımayan yada çok az tanıyan 150 kişinin sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi aynı sinerji ile hareket etmesiydi.Biz işimizi anlatırken aile oluyoruz aynı yolda yürüyoruz diye boşa demiyormuşuz…

LR Powercamp ürün eğitimlerinde Sevgili Müge hn. çok güzel bilgiler verdi hem bilgilerimizi tazeledik,eksiklerimizi tamamladık. Hem de network sistemini iyice kafamızda oturtup daha donanımlı ve dinlenmiş olarak kampımızı gerçekleştirdik.Artık ekiplerimize başarı yolunu daha iyi anlatıp, ürün soran kişilerede çok daha doğru ve sağlıklı bilgiler verebileceğiz.

Kamp’ta yöneticilerimizin tavırları şirketimizin kalitesi ve çizgisini inanın kelimelerle anlatamam LR Powercamp‘a katılıp birebir kendiniz deneyimlemelisiniz hepsine gönülden,yürekten teşekkür ederim.Herşeyi o kadar güzel organize etmişlerdi ki otelde kalan yabancı turistlerin de gözü üzerimizdeydi 🙂

Bu arada hem çapraz koldan ekip arkadaşım hem oda arkadaşım hem can dostum Ayşe’ye de teşekkür ederim ikimize de unutamayacağımız bir anı oldu.

Bir daha ki kamp için şimdiden çalışmalara başladık.Bu sefer tek gittim ancak bir daha ki kampta ekibimden çok daha fazla kişiyle gitmek istiyorum.Sizde bu eğitimi almak 3 gün dinlenip tatil yapmak ve network‘u hakkıyla yapmak isterseniz ekibime katılabilirsiniz.Bir mesaj atın seve seve anlatayım 🙂

Bir anne olarak kızımdan 4 gün ayrı kalmak çok zor gelse de birçok anne gibi evladımın geleceği için sabrettim.Biliyorum ki işimi evladıma miras bırakabileceğim çocuğumun geleceğini garanti altına alıp çok daha iyi şartlar sağlayabileceğim bir iş network marketing ve bu LR Healty & Beauty firması ile mümkün.Şeffaf ve adil Pazarlama Planı ile size bu fırsatı sağlıyor.

LR ile hayatınızda daha fazla kalite istiyorsanız, iyi bir ek gelirim,pasif bir kazancım olsun diyorsanız bana ulaşabilirsiniz.